lördag, april 25, 2015

Miniaryrmässan

 
Nu har jag börjat planera mitt retrofik i skala 1:12. Köpte lite miniatyrer när jag var på mässan, ska bli så roligt.
Har inte kunnat pyssla så mycket då jag har varit sjuk, har nu opererat bort en tumör i urinblåsan, har fortfarande ont fast det är fyra veckor sedan, var till dr o fick antibiotika så nu börjar det kännas lite bättre. Ska få svar på analysen på onsdag så nu är det bara att hålla tummarna o hoppas på det bästa. Min snälla syster kommer att följa med mig då jag får beskedet, känns lugnt.

Har lagt ut några saker för försäljning på en sida på Facebook hoppas få ihop lite så jag kan köpa ett dockskåp i skala 1:12.
 
Det var allt för den här gången.
Ta hand om varandra Kram Elsa
 

1 kommentar:

Sanna sa...

Åh vilka söta saker! Blir så sugen att ta tag i mina gamla dockskåp, men vi får se när tiden räcker till... =)