söndag, maj 06, 2012

Testpilot på Smartson.

Nu har jag lämnat in intresse anmälan att vara testpilot hos smartson testpilot.
På den här fina mobilen, som jag så gärna skulle vilja testa.


Men jag undrar om man någonsin kommer att få vara testpilot för när man ansöker ska man fylla i sin ålder och jag tror inte dom vill ha några 50+ som testpiloter. Jag har sökt så många gånger nu, dom är nog inte intresserade vad gamla "kärringar" tycker, dom är säkert bara intresserade av ungdomar som nog är deras målgrupp!

Jag hoppas ändå på tur den här gången för den mobilen skulle jag nog ha nytta av och snygg är den också.

Tillägg: Jag blev inte uttagen den här gången heller!




3 kommentarer:

Lisbet sa...

Oj, så jag missförstod. Tänkte först vad i hela världen, vilken modig Elsa! TestPILOT... att testa att vara pilot... Får skylla på trötthet :)
Önskar dej lycka till med det lite lugnare testpilotskapet, att du lyckas bli det alltså!

Carina sa...

Hoppas du lyckas. Ja de är väl mycket ungdomar som gäller i en hel del men man vet ju aldrig...
Vad länge sen jag hälsade på dig ju men nu har jag varit in o kollat läget. Du har gjort om lite sen jag var här sist men man måste ju städa o möblera lite ibland hihi

Black Iris sa...

Det är ju fy skam om inte vi 50-plussare ska få vara med på ett hörn ibland..
Jag håller tummarna för dig

Kram Maidi